Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring Sluiten

Veelgestelde vragen over energie

Word ik afgesloten bij te laat betalen?

Je moet je energierekening altijd op tijd betalen. Doe je dat niet dan ontvang je eerst een aanmaning. Wanneer je die niet betaalt, kan de energieleverancier het contract opzeggen en wordt je gas en/of stroom afgesloten. Ben je niet in staat je rekening te betalen, probeer dan een betalingsregeling te treffen met je leverancier.

Zie ook: Dreigende afsluiting – overstappen van energieleverancier

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
  • Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)