Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring Sluiten

Veelgestelde vragen over energie

Kan ik mijn overstap nog annuleren?

Wanneer je je overstap via Overstappen.nl hebt aangevraagd, ontvang je van je nieuwe energieleverancier per post of e-mail een bevestiging. Vanaf de dagtekening van deze bevestiging heb je nog 14 kalenderdagen bedenktijd waarbinnen je de aanvraag kosteloos kunt annuleren.

Wil je na de bedenktijd het energiecontract annuleren, dan betaal je een opzegvergoeding.

Annulering doorgeven

De annulering kun je direct doorgeven aan je nieuw gekozen energieleverancier.

Let op: doe je een aanvraag zonder dat je op dat moment een energieleverancier hebt (bijvoorbeeld bij een verhuizing), dan word je doorgaans sneller aangesloten. Je hebt in dit soort gevallen dus niet altijd recht op 14 kalenderdagen bedenktijd. Neem voor een passend advies contact op met onze klantenservice.

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
  • Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)