Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring Sluiten

Veelgestelde vragen over energie

Hoe vaak kan ik van energieleverancier wisselen?

Het overstappen naar een andere energieleverancier is altijd mogelijk. Het is hierbij alleen belangrijk om je bewust te zijn van je huidige energiecontract. Indien het huidige energiecontract nog een bepaalde einddatum heeft, is het niet verstandig om zo maar een overstap van energieleverancier te maken.

Binnen een periode van 2 maanden voor de einddatum van een lopend contract maak je pas een kosteloze overstap. Buiten deze periode loop je het risico om een contractbreuk boete van je huidige energieleverancier te ontvangen en loop je een eventuele welkomstpremie mis.

Als je huidige energiecontract een vrij opzegbaar contract is of een contract voor onbepaalde tijd, dan kun je op ieder moment kosteloos van energieleverancier wisselen.

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)