Ik ben afgesloten. Hoe kan ik een nieuwe leverancier aanvragen?

Als de netwerkbeheerder je heeft afgesloten in verband met een betalingsachterstand bij je vorige energieleverancier, kun je met spoed overstappen naar een andere leverancier. De nieuwe leverancier zal je wel vragen om een borg te betalen voordat zij stroom en gas kunnen aansluiten. De hoogte van de borg verschilt per energieleverancier. De netwerkbeheerder brengt kosten in rekening om je opnieuw aan te sluiten.

Sluit je een contract af bij Fenor? Dan betaal je eenmalig het maandbedrag vooruit. Zodra ze dit hebben ontvangen kunnen ze binnen 24 uur gaan leveren.

Advies op maat

Als je jezelf wil aanmelden bij een nieuwe energieleverancier kun je hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice via één van de getoonde contact opties.
  • chat
    020 - 760 42 42
    Binnen: 1 min
  • chat
    06 - 23 70 99 84
    Binnen: 15 min
  • chat
    service@overstappen.nl
    Binnen: 2 uur
  • chat
    Begin chat
    Binnen: 4 min