Veelgestelde vragen over energie

Ik ben afgesloten. Hoe kan ik een nieuwe leverancier aanvragen?

Als de netwerkbeheerder je heeft afgesloten in verband met een betalingsachterstand bij je vorige energieleverancier, kun je met spoed overstappen naar een andere leverancier. De nieuwe leverancier zal je wel vragen om een borg te betalen voordat zij stroom en gas kunnen aansluiten. De hoogte van de borg verschilt per energieleverancier. De netwerkbeheerder brengt kosten in rekening om je opnieuw aan te sluiten.

Advies op maat

Als je jezelf wil aanmelden bij een nieuwe energieleverancier kun je hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)