Krijg ik automatisch een nieuwe voorschotnota?

De nieuwe energieleverancier vraagt je om de meterstanden op te nemen en door te geven. Vervolgens wordt meestal op basis van je verbruik je maandelijkse voorschotbedrag bepaald. Bij de meeste aanbieders kun je het voorschotbedrag desgewenst bijstellen, op basis van de meeste recente verbruiksinformatie.

Nog geen voorschotnota ontvangen

Heb je na je overstap nog geen voorschotnota ontvangen? Neem dan contact op met je nieuwe leverancier. Wij raden je aan voorlopig maandelijks een bepaald bedrag te reserveren, zodat je later geen betalingsproblemen krijgt.

Betalingsregeling

Moet je achteraf ineens veel betalen omdat je geen voorschotten hebt afgedragen? Vraag dan om een betalingsregeling. In een bezwaarschrift kun je je bezwaren aangeven. Je energieleverancier zal op basis hiervan een beslissing nemen en je hiervan op de hoogte stellen.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice via één van de getoonde contact opties.
  • chat
    020 - 760 42 42
    Binnen: 1 min
  • chat
    06 - 23 70 99 84
    Binnen: 15 min
  • chat
    service@overstappen.nl
    Binnen: 2 uur
  • chat
    Begin chat
    Binnen: 4 min