Krijg ik automatisch een nieuwe voorschotnota?
De nieuwe energieleverancier vraagt je om de meterstanden op te nemen en door te geven. Vervolgens wordt meestal op basis van je verbruik je maandelijkse voorschotbedrag bepaald. Bij de meeste aanbieders kun je het voorschotbedrag desgewenst bijstellen, op basis van de meeste recente verbruiksinformatie.
Nog geen voorschotnota ontvangen
Heb je na je overstap nog geen voorschotnota ontvangen? Neem dan contact op met je nieuwe leverancier. Wij raden je aan voorlopig maandelijks een bepaald bedrag te reserveren, zodat je later geen betalingsproblemen krijgt.
Betalingsregeling
Moet je achteraf ineens veel betalen omdat je geen voorschotten hebt afgedragen? Vraag dan om een betalingsregeling. In een bezwaarschrift kun je je bezwaren aangeven. Je energieleverancier zal op basis hiervan een beslissing nemen en je hiervan op de hoogte stellen.
Is je vraag nog niet beantwoord?
- 020 - 760 42 42Binnen: 1 min
- +3197 - 01 42 02 32 1Binnen: 15 min
- service@overstappen.nlBinnen: 2 uur
- Begin chatBinnen: 4 min