Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring Sluiten

Veelgestelde vragen over energie

Waarom valt mijn termijnbedrag hoger uit?

Overstappen.nl laat je exact zien wat je gemiddeld maandelijks op jaarbasis betaalt, indien je exact verbruikt wat je hebt opgegeven in de vergelijker én als je de eventuele welkomstpremie retour hebt ontvangen. De leverancier baseert het termijnbedrag op het daadwerkelijke historische verbruik in de woning. Het historisch verbruik kan altijd hoger zijn dan wat jij hebt opgegeven aan verbruik, want de leverancier kijkt vooral naar het historische verbruik in je woning. Dit kan afwijken van het verbruik dat je hebt ingevuld.

Het is in de meeste gevallen mogelijk om het termijnbedrag omhoog of omlaag bij te laten stellen. Hiervoor dien je rechtstreeks contact op te nemen met je nieuwe energieleverancier. De welkomstbonus is al doorberekend in de prijzen per maand en jaar. Dit krijg je aan het einde van het jaar, mits je geen contractbreuk pleegt, terug.

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
  • Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)