Waarom valt mijn termijnbedrag hoger uit?

Overstappen.nl laat je exact zien wat je gemiddeld maandelijks op jaarbasis betaalt, indien je exact verbruikt wat je hebt opgegeven in de vergelijker én als je de eventuele welkomstpremie retour hebt ontvangen. De leverancier baseert het termijnbedrag op het daadwerkelijke historische verbruik in de woning. Het historisch verbruik kan altijd hoger zijn dan wat jij hebt opgegeven aan verbruik, want de leverancier kijkt vooral naar het historische verbruik in je woning. Dit kan afwijken van het verbruik dat je hebt ingevuld.

Het is in de meeste gevallen mogelijk om het termijnbedrag omhoog of omlaag bij te laten stellen. Hiervoor dien je rechtstreeks contact op te nemen met je nieuwe energieleverancier. De welkomstbonus is al doorberekend in de prijzen per maand en jaar. Dit krijg je aan het einde van het jaar, mits je geen contractbreuk pleegt, terug.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice via één van de getoonde contact opties.
  • chat
    020 - 760 42 42
    Binnen: 1 min
  • chat
    +3197 - 01 42 02 32 1
    Binnen: 15 min
  • chat
    service@overstappen.nl
    Binnen: 2 uur
  • chat
    Begin chat
    Binnen: 4 min