Veelgestelde vragen over internet

Wat is de overstapservice?

Stap je over naar een andere provider? Dan wil je natuurlijk niet zonder internet komen te zitten. Enige overlap kan veilig zijn, maar je wilt ook niet onnodig lang voor 2 abonnementen betalen. Overstappen.nl regelt je switch met een handige overstapservice. Je huidige aanbieder wordt voor je opgezegd. Deze service is gratis en werkt bij bijna alle providers.

Bestellen

Heb je momenteel internet via ADSL of kabel? Dan kun je in bijna alle gevallen gebruikmaken van de overstapservice. In het aanvraagformulier zie je of je van een overstapservice kunt gebruikmaken, of zelf moet opzeggen.

Internet, bellen, tv vergelijken

Wanneer overstappen?

Na de eerste contracttermijn worden contracten automatisch nog maar per maand verlengd. Is je contract bij je huidige provider afgelopen? Dan kun je elk moment overstappen.

Nummerbehoud

Vul in het bestelformulier het contractnummer van je huidige provider in. Wij regelen dan het opzeggen van je huidige abonnement en de overstap naar je nieuwe aanbieder. Vermeld eventueel ook het vaste telefoonnummer dat je wilt meenemen. Als je verhuist naar een ander netgebied is nummerbehoud overigens niet mogelijk.

Los tv-abonnement zelf opzeggen

Overstappen.nl kan helaas alleen pakketten in combinatie met internet opzeggen. Losse tv-abonnementen dien je zelf op te zeggen. 

Lees meer op de pagina overstapservice.

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)