Uit welke kosten is mijn rekening opgebouwd?

Je rekening is opgebouwd uit de maandelijkse abonnementskosten en gebruikskosten. De eerste rekening die je ontvangt kan hoger zijn dan normaal vanwege installatiekosten, activatiekosten of vooruitbetaling van een maand.

De kosten

Voor je internetabonnement of alles-in-een-pakket betaal je maandelijks de volgende kosten:

  • Maandelijks abonnementsbedrag
  • Maandelijkse kosten bij extra gebruik van bepaalde diensten als:
    • HD-tv en andere televisiepakketten;
    • Extra belpakketten;
    • Harddiskrecorder;
    • Beveiligingspakket.

Bij het overstappen en aanvragen van een nieuw abonnement:

  • Eenmalige kosten, zoals aansluit- en verzendkosten
  • Installatiekosten (bij installatie door monteur)
[esos-buttons title=”Internet, bellen, tv vergelijken” size=”pijl” funnel=”internet-bellen-tv”  url=”/internet-bellen-tv/”]

Betaling via automatische incasso

Bij je bestelling wordt gevraagd om je rekeningnummer (bank of giro). Dit wordt door de aanbieder gebruikt om de maandelijkse kosten via automatische incasso te innen. Betaling met een acceptgiro is alleen mogelijk bij XS4ALL. De overige aanbieders bieden deze mogelijkheid niet.

Abonnementsgeld voor vaste lijn KPN

Wanneer je een ADSL-abonnement hebt en geen vaste lijn van KPN, kan het voorkomen dat je aan meerdere partijen moet betalen. In dat geval betaal je het KPN-gedeelte via je tweemaandelijkse telefoonrekening en het overige deel maandelijks aan je internetaanbieder. Bij de meeste aanbieders is de lijnhuur echter in het abonnementsgeld verwerkt.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice via één van de getoonde contact opties.
  • chat
    020 - 760 42 42
    Binnen: 1 min
  • chat
    06 - 23 70 99 84
    Binnen: 15 min
  • chat
    service@overstappen.nl
    Binnen: 2 uur
  • chat
    Begin chat
    Binnen: 4 min