Wat gebeurt er na mijn bestelling?

  1. Nadat je een pakket hebt aangevraagd ontvang je een bevestiging per e-mail met alle gegevens van je aanvraag.
  2. Een aantal dagen later ontvang je per post een bevestigingsbrief van de nieuwe provider. Hierin kun je de aansluitdatum en andere informatie nalezen.
  3. Maak je gebruik van de overstapservice, dan zegt je nieuwe provider de oude verbinding op. Is de opzegservice niet beschikbaar? Dan moet je zelf je huidige aanbieder opzeggen. Je kunt dan een opzegbrief sturen en de aansluitdatum hierin aangeven. Houd rekening met de opzegtermijn bij je oude provider.

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)