Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring Sluiten

Veelgestelde vragen over internet

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

  1. Nadat je een pakket hebt aangevraagd ontvang je een bevestiging per e-mail met alle gegevens van je aanvraag.
  2. Een aantal dagen later ontvang je per post een bevestigingsbrief van de nieuwe provider. Hierin kun je de aansluitdatum en andere informatie nalezen.
  3. Maak je gebruik van de overstapservice, dan zegt je nieuwe provider de oude verbinding op. Is de opzegservice niet beschikbaar? Dan moet je zelf je huidige aanbieder opzeggen. Je kunt dan een opzegbrief sturen en de aansluitdatum hierin aangeven. Houd rekening met de opzegtermijn bij je oude provider.
Vergelijk alle pakketten

Vul je postcode en huisnummer in:

Wat wil je in je pakket?

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
  • Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)