Wat gebeurt er na mijn bestelling?

  1. Nadat je een pakket hebt aangevraagd ontvang je een bevestiging per e-mail met alle gegevens van je aanvraag.
  2. Een aantal dagen later ontvang je per post een bevestigingsbrief van de nieuwe provider. Hierin kun je de aansluitdatum en andere informatie nalezen.
  3. Maak je gebruik van de overstapservice, dan zegt je nieuwe provider de oude verbinding op. Is de opzegservice niet beschikbaar? Dan moet je zelf je huidige aanbieder opzeggen. Je kunt dan een opzegbrief sturen en de aansluitdatum hierin aangeven. Houd rekening met de opzegtermijn bij je oude provider.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice via één van de getoonde contact opties.
  • chat
    020 - 760 42 42
    Binnen: 1 min
  • chat
    06 - 23 70 99 84
    Binnen: 15 min
  • chat
    service@overstappen.nl
    Binnen: 2 uur
  • chat
    Begin chat
    Binnen: 4 min