Ziggo opzeggen

Ben je klant van Ziggo maar wil je overstappen naar een andere provider? In de meeste gevallen hoef je Ziggo niet zelf op te zeggen. Hieronder vind je alle informatie die nodig is bij het opzeggen van je Ziggo abonnement.

Ben je op dit moment niet tevreden met je Ziggo internet, bellen en tv abonnement of wil je opzeggen om een andere reden? Wat de reden dan ook is, er is altijd een mogelijkheid om op te zeggen en over te stappen naar een ander alles in 1 pakket. Vaak is dat ook goed want je komt vaak veel voordeliger uit als je overstapt. Als je een overstap maakt wil je natuurlijk dat alles zo vlekkeloos mogelijk verloopt en je thuis niet zonder internet, telefoon of televisie komt te zitten.

Overstappen naar Ziggo Zakelijk?

supplier-logo
€47,50
per maand
300 mb/s
Internetsnelheid
checkmark Eerste maand gratis
checkmark 3 safe online licenties gratis
supplier-logo
€40
per maand
40 mb/s
Internetsnelheid
checkmark Eerste maand gratis
checkmark 1 safe online licenties gratis
supplier-logo
€65
per maand
600 mb/s
Internetsnelheid
checkmark 1e maand gratis
checkmark 5 safe online licenties gratis

Door een vergelijking te maken via de vergelijker kun je bekijken wat voor pakket het beste aansluit bij jouw wensen en behoeften. Om dit vlekkeloos te laten verlopen kun je gebruikmaken van een gratis overstapservice. Je hoeft Ziggo niet zelf op te zeggen want dat doen wij voor je. Eenvoudiger kan het niet toch? Let wel op; check voordat je overstapt goed bij je huidige provider tot wanneer je abonnement loopt en of je gebruik kunt maken van de gratis overstapservice of dat je zelf je huidige contract moet opzeggen. Door over te stappen via een onafhankelijke vergelijker ben je verzekerd van een goed geregelde en snelle overstap.

Ziggo opgezegd? Vergelijk nu andere providers

Waarom je abonnement bij Ziggo opzeggen?

Je abonnement opzeggen bij Ziggo kan behoorlijk wat redenen hebben. Wil je een lagere maandprijs of een snellere verbinding? Ook kan het zijn dat je niet tevreden bent met de huidige klantenservice of het televisieaanbod, maar in de meeste gevallen is de reden om te besparen op de huidige kosten. En dat is logisch, want je betaalt al snel teveel voor je huidige abonnement. En waarom teveel betalen als dat niet hoeft? Het is daarom altijd goed om een vergelijking te maken. Je kunt hiermee jaarlijks tot wel €200,- besparen op je huidige kosten. De meeste aanbieders hebben weinig kortingsacties voor huidige klanten en vaak als je overstapt kun je daar wel gebruik van maken omdat je een nieuwe klant wordt. En waarom zou je daar dan geen gebruik van maken? Als je je abonnement kunt verlengen kun je beter meteen even kijken wat op dit moment het voordeligste pakket op jouw adres is. Met de overstapservice gaat dit heel eenvoudig. Je hoeft alleen je postcode in te vullen en de rest volgt zich vanzelf.

Waarom overstappen via de overstapservice?

  • Gratis en onafhankelijk advies
  • Alle aanbieders worden vergeleken op jouw adres
  • Je bepaalt zelf wat je belangrijk vindt in je pakket en vergelijkt daarmee de beste deals
  • Wanneer kun je gebruikmaken van onze overstapservice?

De overstapservice is te gebruiken bij het overstappen van je alles-in-een-pakket, twee-in-een-pakket (verschillende combinaties) en bij een los internetabonnement. Let op: de overstapservice geldt niet voor losse tv- diensten zoals digitenne. Ook bij het overstappen naar een glasvezelabonnement moet je zelf je huidige abonnement opzeggen. Dit kan eenvoudig via onze opzegbrief.

Dit zeggen onze klanten over ons

Four and a half stars

Trustscore: 9

1871 reviews

    Dit zeggen onze klanten over ons

    Star on Star on Star on Star on Star off
    1 dag geleden
    Alles is prima verlopen

    Alles is prima verlopen

    F van Essen
    Star on Star on Star on Star on Star off
    2 dagen geleden
    zeer snel over gestapt

    zeer snel over gestapt

    H van Buiten
    Star on Star on Star on Star on Star off
    3 dagen geleden
    Ik ben heel tevreden over de manier…

    Ik ben heel tevreden over de manier waarop Overstappen de overgang naar een andere energieleverancier heeft geregeld. Overstappen ontzorgt!

    A. van den Berg
    Four and a half stars

    Trustscore: 9

    1871 reviews

    Waar moet je op letten bij het opzeggen van je huidige abonnement?

    • Controleer de voorwaarden van je huidige abonnement
    • Bekijk tot wanneer je huidige abonnement loopt. De meeste abonnementen hebben een looptijd van één of twee jaar en worden stilzwijgend verlengd aan het einde van het jaar totdat je zelf opzegt.
    • Controleer de opzegtermijn van je Ziggo abonnement, meestal is dit een maand. Let op: de provider mag de opzegtermijn nooit aan een kalendermaand koppelen!  Zeg je 14 mei op, dan is 15 juni de uiterlijke datum dat je overeenkomst wordt beëindigd.
    • Het is handig om je huidige abonnement op te zeggen nadat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Hierdoor zorg je dat je nooit zonder internet, bellen of tv komt te zitten en hierdoor kunnen de providers elkaar naadloos opvolgen.
    • Check bij je provider of je via de overstapservice over kunt stappen op een nieuw abonnement. Kan dit niet? Dan moet je zelf via Ziggo je huidige abonnement opzeggen. Gelukkig kan dit heel eenvoudig via onze opzegbrief.
    • Als je geen gebruikmaakt van de overstapservice. Zeg dan eerst je Ziggo abonnement op nadat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Zo voorkom je zonder internet, bellen of tv te zitten! Let hierbij goed op de contract- en opzegtermijn van je huidige abonnement.

    Contact opnemen met Ziggo

    Als je geen gebruik kunt maken van de overstapservice kun je om je huidige abonnement op te zeggen telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Ziggo. Hiervoor kun je bellen naar 0900-1884 of naar 1200 vanaf je Ziggo telefoon aansluiting (gratis). Mocht je kiezen voor onze opzegbrief dan kan je die richten naar:

    Ziggo Klantenservice
    t.a.v. Opzeggen
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht

    Heb je vragen over de overstap?

    Als je vragen hebt over de overstapservice of het opzeggen van je Ziggo abonnement kun je ons altijd telefonisch bereiken. Het nummer van onze klantenservice is 020- 760 42 42. De klantenservice van Overstappen.nl helpt je graag met de overstap en zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt