Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring Sluiten

Veelgestelde vragen over energie

Mijn huidige leverancier is failliet. Kan ik dan wel overstappen?

Als je leverancier failliet gaat, krijg je gewoon stroom en gas geleverd. Een andere tijdelijke energieleverancier voorziet je van energie voor een variabel tarief. Hier hebben de energieleveranciers onderling afspraken over gemaakt. Je kunt bij de tijdelijke leverancier klant blijven of desgewenst overstappen naar een andere leverancier. Bij een variabel tarief kan er altijd worden overgestapt zonder dat je een boete hoeft te betalen.

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
  • Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)