Ik ga verhuizen, hoe stap ik over?

Is je contract vrij opzegbaar (met 1 maand opzegtermijn)? Of kan je huidige provider niet leveren op je nieuwe adres? Dan kun je een frisse start maken en overstappen naar een nieuwe aanbieder voor internet of een alles-in-een-pakket.

Zelf opzeggen

Je moet wel je huidige abonnement zelf opzeggen als je voor een nieuwe woning internet, bellen en/of tv aanvraagt. Gebruik hiervoor onze standaard opzegbrief. Let op: nummerbehoud is alleen mogelijk als het netnummer op je nieuwe adres hetzelfde is.

Doe de postcodecheck en vergelijk alle actuele aanbiedingen op Overstappen.nl.

Internet, bellen en tv vergelijken

Na je verhuizing beslissen

Wil je na je verhuizing beslissen of je overstapt of niet? Neem dan het best vroegtijdig contact op met je aanbieder om je aansluiting over te zetten naar je nieuwe adres. Als je gesetteld bent kun je met de overstapservice wisselen van internetaanbieder.

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)