Klantenservice

Dagelijks zetten we ons in om de overstapmarkt inzichtelijk en transparant te maken. Binnen het team hebben verschillende medewerkers hun eigen expertise. Zo heeft onze klantenservice maar 1 doel, klanten blij maken. Je kunt ze bereiken via deze contactkanalen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur. 

Veelgestelde vragen over:

Thuiswinkel Waarborg

thuiswinkel_waarborg_logo_staandHet is ons streven de beste vergelijkingswebsite van Nederland te zijn. Dat lukt alleen met tevreden klanten. Daarom hebben wij ons aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, ook bekend als Thuiswinkel.org. Het Thuiswinkel Waarborg wordt alleen toegekend aan websites die zich houden aan de gedragsregels.

Wat houdt het Thuiswinkel Waarborg in?

De gedragsregels zijn uitgebreid. De nadruk ligt op goede en veilige service. Enkele waarborgen:

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over de dienstverlening van Overstappen.nl? We lossen het graag samen met je op. Over de officiële klachtenprocedure lees je hier meer.

Liever persoonlijk contact?

Wij helpen je graag! Onze klantenservice is vanaf maandag t/m vrijdag bereikbaar, vanaf 9:00 tot 17:30 uur.

bellen
Bel
Binnen: 1 minuut
whatsapp
Whatsapp
Binnen: 15 minuten
mailen
Mail
Binnen: 2 uur
chatten
Chat
Begin chat
Binnen: 4 minuten

Overstappen.nl is onderdeel van Kizi

Close modal

Overstappen.nl, Autoverzekering.nl en EasySwitch.nl zijn onderdeel van Kizi, het overkoepelende merk van al onze websites. Bij Kizi maken we financiële keuzes makkelijk. Of het nou gaat om je internet, energiecontract of je verzekeringen.