Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring Sluiten

Veelgestelde vragen over internet

Welke abonnementen zijn beschikbaar op mijn adres?

De postcodecheck helpt je met het zoeken naar beschikbare abonnementen en pakketten op je adres. In de stedelijke gebieden heb je meestal een ruime keuze uit providers. In de meer landelijke gebieden is het aanbod vaak beperkter.

Postcodecheck: internetaanbieders zijn regiogebonden

  • Kabelaanbieders zijn regiogebonden en bieden alleen diensten aan in hun verzorgingsgebied.
  • Voor ADSL-aanbieders geldt dat de afstand tot de wijkcentrale bepaald of een abonnement beschikbaar is. Bij een te grote afstand kan het product niet geleverd worden.
  • Glasvezel wordt alleen uitgerold in gemeentes waar voldoende interesse is. Glasvezelinternet is dus niet overal beschikbaar.
Doe de postcodecheck & vergelijk

Welke internetaanbieders worden vergeleken?

Overstappen.nl biedt je een uitgebreid assortiment 3-in-1- en 2-in-1-pakketten van onder andere Tele2, Online.nl, Ziggo, Vodafone, Telfort, KPN, XS4ALL, Fiber, CanalDigitaal en Stipte (voorheen Scarlet). Je kan deze internetaanbieders gemakkelijk zelf vergelijken door de internet postcodecheck te doen.

Postcodecheck internet

Vul je postcode en huisnummer in en je krijgt een overzicht van beschikbare pakketten en internetabonnementen op je adres. Per pakket of abonnement zijn eventuele aanbiedingen en acties direct te zien. Je kunt desgewenst de pakketten filteren op internetsnelheid, soort verbinding en contractduur.

Doe de postcodecheck & vergelijk
Vergelijk alle pakketten

Vul je postcode en huisnummer in:

Wat wil je in je pakket?

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
  • Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)