Internet aanvragen
Beste Website van het Jaar

Beste Website van het Jaar

overgaan naar een ander aanbieder ging heel makkelijk
Overstap is zeer goed gegaan. Contract is opgezegd en bevestigd door de vorige leverancier. Kortom, zoals verwacht eigenlijk!
Het was online makelijk te doen.Maar nu, lijkt het , dat het niet zonder problemen kan….ik ben begin januari overgestapt. 22 januari komt er een mail, dat ik vanaf 25 januari kan overstappen en dat vanaf deze dag vrijopnaam mijn nieuwe leverancier is. 10 februari komt er een herinnering van de oude leverancier ( Energie direct), dat ik voor februari nog moet betalen en dat de volgende factuur in maart op tijd betaald word. Helaas heb ik geen reactie van energiedirect op mijn mail. Maar 2 weken later een aanmaning met 25 Euro incassokosten. Dus, voor wat een overstapservice, als het niet echt werkt? Update: inmiddels verzoekt mijn oude leverancier verder geld af te schrijven en bedreigd met incassobureau.Via overstappen.nl heb ik helaas geen bewijs voor het overstappen….mijn advies: zelfst maken zonder overstappen aanbieders!!!!! Update: Ik ben niet overgestapt naar Greenchoice en zo een bericht heb ik nooit van jullie ontvangen.Dit heb ik van jullie ontvangen:"Vrijopnaam zegt vervolgens je huidige energiecontract op en laat je weten wanneer je precies overstapt. Ook vraagt Vrijopnaam, als je geen slimme meter hebt, je meterstanden op." Update: Inmiddels heb ik van vrijopnaam een mail ontvangen. Zij hebben alles aan energiedirect verder gegeven. De fout zit bij energiedirect en deze zijn niet ze bereiken. Bekijk de reviews over energiedirect hier op TrustPilot. Het lijkt, dat Overstappen.nl alles goed heeft gedaan!!!!!
Alles ging vlot
Top geregeld en overzichtelijk
Dit zeggen onze klanten over ons
overgaan naar een ander aanbieder ging heel makkelijk
Overstap is zeer goed gegaan. Contract is opgezegd en bevestigd door de vorige leverancier. Kortom, zoals verwacht eigenlijk!
Het was online makelijk te doen.Maar nu, lijkt het , dat het niet zonder problemen kan….ik ben begin januari overgestapt. 22 januari komt er een mail, dat ik vanaf 25 januari kan overstappen en dat vanaf deze dag vrijopnaam mijn nieuwe leverancier is. 10 februari komt er een herinnering van de oude leverancier ( Energie direct), dat ik voor februari nog moet betalen en dat de volgende factuur in maart op tijd betaald word. Helaas heb ik geen reactie van energiedirect op mijn mail. Maar 2 weken later een aanmaning met 25 Euro incassokosten. Dus, voor wat een overstapservice, als het niet echt werkt? Update: inmiddels verzoekt mijn oude leverancier verder geld af te schrijven en bedreigd met incassobureau.Via overstappen.nl heb ik helaas geen bewijs voor het overstappen….mijn advies: zelfst maken zonder overstappen aanbieders!!!!! Update: Ik ben niet overgestapt naar Greenchoice en zo een bericht heb ik nooit van jullie ontvangen.Dit heb ik van jullie ontvangen:"Vrijopnaam zegt vervolgens je huidige energiecontract op en laat je weten wanneer je precies overstapt. Ook vraagt Vrijopnaam, als je geen slimme meter hebt, je meterstanden op." Update: Inmiddels heb ik van vrijopnaam een mail ontvangen. Zij hebben alles aan energiedirect verder gegeven. De fout zit bij energiedirect en deze zijn niet ze bereiken. Bekijk de reviews over energiedirect hier op TrustPilot. Het lijkt, dat Overstappen.nl alles goed heeft gedaan!!!!!
Internet afsluiten voor thuis
Ben jij op zoek naar een internet-abonnement voor je nieuwe adres? Of wil je een beter alternatief voor je huidige provider? Je hoeft gelukkig niet verder te kijken. Bij Overstappen.nl vergelijk je namelijk alle internetproviders zonder gedoe. Afsluiten is zo geregeld dus binnen de kortste keren heb jij de snelste internetverbinding!
In 6 eenvoudige stappen internet aanvragen
- Vul in onze internetvergelijker je postcode in
- Geef aan wat je in je pakket wilt
- Klik op ‘start met vergelijken’
- Selecteer je gewenste internetsnelheid
- Klik op jouw gewenste pakket
- Stap over en bespaar honderden euro’s per jaar
Deze internetproviders vergelijken wij:
Snel internet-abonnement
Je bent verhuisd en wilt direct WiFi aanvragen voor je nieuwe woning. Bij het aanvragen van internet is het belangrijk om op een aantal zaken te letten. Wij begrijpen uiteraard dat je nog liever gisteren dan vandaag veilig en stabiel internet hebt. Een goede voorbereiding is echter het halve werk. Allereerst: bepaal welke internetsnelheid je nodig hebt.
Internetsnelheid bepalen
Een abonnement met een maximale snelheid van 30 Mb/s is meer dan voldoende voor e-mailen en browsen. Woon je met meer dan 1 persoon en wil je een stabiele verbinding behouden zonder lange laadtijden? Dan krijgen internetabonnementen van 100 Mb/s al snel de aanbeveling. Zo kan iedereen tegelijkertijd zorgeloos streamen, internetten en gamen.
Vergelijk alle internetaanbieders
Onze vergelijker toont je het volledige aanbod aan internetproviders. Zo krijg je een compleet overzicht van de beste opties. Let op: sommige aanbieders tonen een lage maandprijs, maar hier krijg je een minder snelle internetverbinding voor. Kijk dus naar prijs én internetsnelheid.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Neem dan contact op met een van onze internetexperts. Zij helpen je graag.