Doorlopende reisverzekering vergelijken
Beste Website van het Jaar

Beste Website van het Jaar

overgaan naar een ander aanbieder ging heel makkelijk
Overstap is zeer goed gegaan. Contract is opgezegd en bevestigd door de vorige leverancier. Kortom, zoals verwacht eigenlijk!
Het was online makelijk te doen.Maar nu, lijkt het , dat het niet zonder problemen kan….ik ben begin januari overgestapt. 22 januari komt er een mail, dat ik vanaf 25 januari kan overstappen en dat vanaf deze dag vrijopnaam mijn nieuwe leverancier is. 10 februari komt er een herinnering van de oude leverancier ( Energie direct), dat ik voor februari nog moet betalen en dat de volgende factuur in maart op tijd betaald word. Helaas heb ik geen reactie van energiedirect op mijn mail. Maar 2 weken later een aanmaning met 25 Euro incassokosten. Dus, voor wat een overstapservice, als het niet echt werkt? Update: inmiddels verzoekt mijn oude leverancier verder geld af te schrijven en bedreigd met incassobureau.Via overstappen.nl heb ik helaas geen bewijs voor het overstappen….mijn advies: zelfst maken zonder overstappen aanbieders!!!!! Update: Ik ben niet overgestapt naar Greenchoice en zo een bericht heb ik nooit van jullie ontvangen.Dit heb ik van jullie ontvangen:"Vrijopnaam zegt vervolgens je huidige energiecontract op en laat je weten wanneer je precies overstapt. Ook vraagt Vrijopnaam, als je geen slimme meter hebt, je meterstanden op." Update: Inmiddels heb ik van vrijopnaam een mail ontvangen. Zij hebben alles aan energiedirect verder gegeven. De fout zit bij energiedirect en deze zijn niet ze bereiken. Bekijk de reviews over energiedirect hier op TrustPilot. Het lijkt, dat Overstappen.nl alles goed heeft gedaan!!!!!
Alles ging vlot
Top geregeld en overzichtelijk
Dit zeggen onze klanten over ons
overgaan naar een ander aanbieder ging heel makkelijk
Overstap is zeer goed gegaan. Contract is opgezegd en bevestigd door de vorige leverancier. Kortom, zoals verwacht eigenlijk!
Het was online makelijk te doen.Maar nu, lijkt het , dat het niet zonder problemen kan….ik ben begin januari overgestapt. 22 januari komt er een mail, dat ik vanaf 25 januari kan overstappen en dat vanaf deze dag vrijopnaam mijn nieuwe leverancier is. 10 februari komt er een herinnering van de oude leverancier ( Energie direct), dat ik voor februari nog moet betalen en dat de volgende factuur in maart op tijd betaald word. Helaas heb ik geen reactie van energiedirect op mijn mail. Maar 2 weken later een aanmaning met 25 Euro incassokosten. Dus, voor wat een overstapservice, als het niet echt werkt? Update: inmiddels verzoekt mijn oude leverancier verder geld af te schrijven en bedreigd met incassobureau.Via overstappen.nl heb ik helaas geen bewijs voor het overstappen….mijn advies: zelfst maken zonder overstappen aanbieders!!!!! Update: Ik ben niet overgestapt naar Greenchoice en zo een bericht heb ik nooit van jullie ontvangen.Dit heb ik van jullie ontvangen:"Vrijopnaam zegt vervolgens je huidige energiecontract op en laat je weten wanneer je precies overstapt. Ook vraagt Vrijopnaam, als je geen slimme meter hebt, je meterstanden op." Update: Inmiddels heb ik van vrijopnaam een mail ontvangen. Zij hebben alles aan energiedirect verder gegeven. De fout zit bij energiedirect en deze zijn niet ze bereiken. Bekijk de reviews over energiedirect hier op TrustPilot. Het lijkt, dat Overstappen.nl alles goed heeft gedaan!!!!!
Wij vergelijken doorlopende reisverzekeringen van:
Overstappen.nl is onderdeel van Kizi
Overstappen.nl, Autoverzekering.nl en EasySwitch.nl zijn onderdeel van Kizi, het overkoepelende merk van al onze websites. Bij Kizi maken we financiële keuzes makkelijk. Of het nou gaat om je internet, energiecontract of je verzekeringen.