Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring Sluiten

Veelgestelde vragen over energie

Waarom moet ik overstappen?

De meeste mensen stappen over naar een nieuwe energieleverancier, omdat zij hier geld mee kunnen besparen. Er bestaan namelijk grote verschillen in energietarieven van de verschillende energieleveranciers. Indien je na afloop van een contract klant blijft bij de huidige energieleverancier gaat dit contract stilzwijgend over in een variabel contract met variabele tarieven. Deze variabele tarieven liggen doorgaans hoger dan de afgesproken tarieven in een vast contract.

Daarnaast kun je ook gewoon ontevreden zijn over de service van je huidige energieleverancier. Of je wilt overstappen omdat je gaat verhuizen. Wist je dat je ieder jaar in aanmerking komt voor een welkomstkorting of speciaal actietarief? Hierdoor ben je bijna altijd goedkoper uit als je overstapt.

Vraag? Bel ons.

We zijn 6 dagen per week bereikbaar.

Openingstijden klantenservice

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 10:00u tot 16:00 uur
  • Zondag zijn we gesloten

Bel 020 - 760 42 42 (lokaal tarief)